Så jäkla typiskt:-(

Idag för första gången på länge har jag planerat en tur för mig själv för att shoppa lite kläder, presenter till pedagogerna på Leia´s förskola mm och vad är det då man vaknar upp till???

En J_-_- massa REGN!!!!!



Och på allt detta så ska/skulle Leia ha sin första heldagsutflykt med egen matsäck till 4 H gården i Ängby och det ÄR stort i hennes lilla värld..Tycker så synd om henne då hon verkligen sett framemot detta så jag hoppas att dom har en helt underbar plan B alternativt åker i en jäkla massa regnkläder;-)

Får vberkligen hoppas att allt regn dimper ner idag för imorgon ska ju jag och Jarkko banne mig på KIZZ och då vill jag f*n ha SOL:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0