Så hur mår jag då???



Ja idag är en bra dag i mitt lilla liv och jag vet inte om det har med att mitt hem är relativt städat idag om man nu bortser från miserablet i Leia´s rum som jag tänkte ta och sanera totalt imorrn eller om det bara är en bra dag??..

Hon har ju fått en ny säng som är 120 cm bred så lekytan minskade kraftigt vilket en rensning av allt skit hon samlat på sig behövs och detta kan enbart ske då hon är på förskolan och idag har alla krafter gått åt till Dylan som verkar ha lite magknip samt städa dom andra rummen.. Har även slösat en hel del energi på att leta min lilla bankdosa som ännu en gång försvunnit spårlöst och om jag ska skylla på min amningshjärna eller busfröet till dotter som *koxar* i stort sett allt som tillhör oss då hon får chansen för att sen gömma dom på dom mest konstiga ställena det är frågan?? 

Men kanske gör jag två flugor i en smäll imorrn då sanering ska ske i hennes rum??

Så hur var det annars med mig då??

Jag lever som sagt och fortfarande mår jag inte sådär tipp topp och idag ringde jag faktiskt någon psykvård som jag fick nummret till av min underbara VBVC så nu ska det kollas igenom och sen blir jag ev, kallad till att sätta mig i stolen för att rensa alla mina tankar hos någon som får betalt för skitgörat och jag tror att det kan bli bra i slutändan att få komma och prata av mig..

Är ju inte så att Dylan kommer i kläm utan mer att jag inte orkar ta för mig så mycket samt att Leia och Jarkko blir drabbade av att jag inte orkar med dom, samt känner mig allmänt irriterad på dom:-(

Men men det kommer bli bra det här, får bara ge det lite tid samt ta mig jäv lite i kragen för att göra saker som får mig att må bra..T ex, ta mig till gymmet, promenera i solen ta hand om mig själv helt enkelt:-)

Nu ska jag ta mig en dusch och sen bär det iväg ut en sväng inna la familja kommer hem och stökar ner mina städade rum:-) Har fått njuta iaf fyra timmar av mitt rena hem;-)

Ha det gott så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0