Mjukstart..

Idag var det så dags för att återgå till jobbet och det tog verkligen emot att kliva upp imorse då klockan ringde kl fem.. Att jag dessutom låg och vred mig fram till två inatt gjorde det ju inte så mycket bättre;-)

Men men upp kom jag och även Leia lyckades jag få upp utan större problem så vi kom iväg i tid till förskola och jobb:-) Synd bara att tågen inte gör desamma, men bara denna vecka kvar sen slipper jag pendeln:-)

Visade sig att dom hade 15 dag på Leia´s förskola idag, vilket jag absolut inte hade någon större koll på, men eftersom vi hade det fruktansvärt lugnt på jobbet idag så var dom så snäll som skickade hem mig för att hämta Leia redan kl. tre:-) Hade känts lite uselt att hon skulle fått stanna nästan själv till fem första dagen efter julledigheten så vi gick hem och myste efter denna mjukstart som vi fick idag:-)

Efter ett tag så kände vi hungern ta över och vad passade inte bättre då än ett besök på Tacobar??Blev iallafall så att vi styrde bilen mot haninge för att inta lite onyttigheter till middag, var riktigt smarrigt och väldigt skönt att slippa laga middag idag..Är riktigt lat nuförtiden:-)

Nu är jag så trött så ögonen går i kors snart och det lär nog bli en tidig kväll för mig och det behövs då vi imorrn ska bege oss till lägenheten och måla lite samt forsla bort lite saker..

Jag längtar verkligen tills vi fått dit alla möbler och jag kan få känna att detta ska bli vårt nya hem för en tid framöver och år 2010 ska gå i inredningens och hemmets tecken.. Det ska bli året då jag tar tag i att få till det där hemmet jag så gärna vill ha♥

Nu lite kvällsläsning här på nätet:-)

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Tycker du det är snyggt med hängslen? :)

2010-01-05 @ 23:25:49
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Postat av: stefan

Trevlig blogg du har:)

2010-01-07 @ 04:22:55
URL: http://funnyfarm.se
Postat av: SHOAKAN ☆

Hejsan!

Jag har en frågestund på min blogg.

Uppskattar om du frågar.

Ha en trevlig dag! PUSS!

2010-01-07 @ 10:59:41
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0