Julen 2009 i bilder.

Ja nu har det gått en vecka sen julafton och jag har verkligen varit usel på att uppdatera men, med sjukstuga härhemma och långa bilfärder så har det helt enkelt tagit musten ur mig och jag har mest slappat framför tv´n härhemma..

Men iallafall så tänkte jag bjuda på lite bilder från vår jul och den var så lugn som en julafton ska vara med mat, paket och kallle anka..

                                                     Sjuklingen på väg upp mot S-vall..



Morgonklappen i form av dagens klädsel.



Efter Kalle blev det pulkaåkning inför mat och paketöppning.







Misslyckad gruppbild:-)



Mätta och belåtna var det dags för julklappsöppning.













Sen måste leksakerna provas innan läggdags.





Avslutar med en bild på en väldigt nöjd liten tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0