Äntligen..

Så har vi nu fått grejerna till vårt nya hem, är endast bebisgrejer, vagn och cyklar som ska transporteras hit och sen så är det bara att försöka få någon ordning på kaoset härhemma.

Har fått upp en hel del grejer redan, trots massiv foglossning igår, kunde inte stå, ligga eller sitta utan att det värkte som f*n och jag får väl skylla mig själv som inte bad om någon hjälp med flyttstädningen igår.. Höll på med den från halv åtta till fyra och då hade jag även en väldigt uttråkad treåring vid min sida, dock ska tilläggas att hon skötte sig väldigt bra efter förutsättningarna med att sitta i en nästintill tom lägenhet medans mamma städar, men hon har ju en livlig fantasi så hon uppehöll sig ganska bra med sig själv:-)

Idag blir det att fortsätta packa upp det som går samt gå ner med en massa till källaren, då dom ska tapesera vardagsrum, hall, passage och Leia´s rum så blir det inget som ska upp på väggarna på ett tag och vår nya soffa kommer inte in förrän i veckan så just nu sitter jag på golvet i vardagsrummet, lite asiatiskt stuk kör vi i en vecka:-)

På tal om asiatiskt så har vi en thaimassage i samma trappuppgång och nog har jag funderat på om jag ska springa ner och ta mig en fotmassage idag, kommer ju bli stammis där då både jag och Jarkko är ett fan av thaimassage:-)

Nu ska jag ta tag i ännu en kartong så att det händer något härhemma:-)

NI får ha en underbar söndag!!


Kommentarer
Postat av: aleeekz - tävling pågår.

Hejhej

haft en bra dag ?:)



(glöm inte tävlingen på min blogg)

2010-01-14 @ 17:56:44
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0