Vatten, JAG är full av vatten!!

Idag kom det..

Mitt första riktiga sammanbrott under denna graviditeten, visst har jag dåliga dagar över min jäkla foglossning, men imorse då jag ställde mig på vågen så brast det:-(

Jag har märkt dom 2 senaste veckorna att min kropp samlat på sig en hel del vätska, dels eftersom min fotlänk håller på att spräckas;-) sen då man trycker så lämnas det vita avtryck, vilket är ett bevis på vattenansamling, men att se det svart på vitt i siffror kändes helt enkelt inte bra idag:-(



Jag vet att imorrn kan det ha gått åt det andra hållet, allt beror ju på hur jag just den dagen har vatten i min kropp, men jag vet också att jag kommer samla på mig en hel del till inna BF och det skrämmer mig..

Nu kan jag ju fortfarande tränga in mig i mina leggins som jag typ gått runt i sen V. 10v såjagvet ju att det inte är så mycket fett igentligen som kommit till och det är ju mest i mittenpartiet som allt samlats på sig så jag ser ju en ljusning i att få komma igång med mitt träningsprogram som jag nu håller på att snickra ihop, men ändå att få höra alla dessa jäkla kommentarer från folk som kanske ska ta sig själv en titt i spegeln för att se hur dom ser ut det känns,även om jag igentligen inte borde bry mig, för oavsett hur mycket detta kommer sluta på så vet jag attjag kommer få bort dessa kilon under min mammaledighet:-) Det får ta sin tid, men bort ska dom..

Men att veta att det är ca 10 veckor kvar det känns bittert och om nu h*n tänkt sig att boa in sig över tiden så kan den glömma det, för som tur är så har jag en hel del trappor att springa i om det skulle bli nödvändigt och då kan inte ens foglossningen stoppa mig;-)

Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Är du sjukskriven nu gumman?

Om inte så tycker jag du borde vara det nu,vet hur du känner dig och vet att det gör ont och framför allt mycket jobbigt att bära runt på allt som fylls på!

ta och vila dig så ofta du kan nu lilla gumman!!

Önska jag kunde komma och hälsa på som vi alltid ha kunnat när vi var små...

massa kram

2010-02-07 @ 21:56:20
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0