Shopping till barnen..

Skumt det känns att skriva barnen, men snart är det ju inte barnet utan barnen härhemma:-)

Ja meningen var ju även att det skulle inhandlas till mig med, men Leia var inte riktigt på shoppinghumör då hon mest tycker det är roligt att springa ifrån oss så det blev en snabb visit i Vällingby för att shoppa in lite åt Leia och minikrabats garderober..

Tyvärr hade dom inte byxorna som jag ville ha till Leia´s nya våroutfit så byxa och tunikan får shoppas in i veckan inne i stan.. Men sin nya vårjacka fick hon samt ett par mysbyxor och nitskärp som hon så gärna velat haft ett tag,det kommer bli en rocker helt enkelt av våran lilla tös♥

Men som sagt lite shopping blev det allt och imorrn så ska vi försöka ta oss till babyland för att shoppa in en ny bilstol åt henne, är verkligen på tiden, men har dragit ut på det då jag inte vill sätta henna framåt för tidigt heller, men bara inse att lilltjejen börjar bli stor..

                                                     

              
                                                                         Shopping till Leia..
                                                         

Lindex Shop Online - Jacka

Lindex Shop Online - Tunika


Glad tjej med sin nya jacka..

 



Shopping till krabat.









Nu ska det bara fyllas på lite mer men håller mig till att enbart inhandla så jag klarar mig några veckor i strlk 56 då jag vill veta vad jag har för liten krabat därinne, men visst någon 62 kommer nog slinka ner i shoppingbagen:-)

Måste gå igenom alla babykläder från Leia också, men tror mest att det enbart är lite större strlk kvar från henne då jag sålt iväg eller givit bort dom minsta..

  Men nu känns det att vi är på rätt väg för att bli redo för krabats ankomst:-)


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

hej söte! :D

ska vi följa varandra på bloglovin? :> <3

2010-02-06 @ 23:59:50
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Sussi

Vilken liten tuffingtjej! =)

2010-02-07 @ 09:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0