Klev jag upp för detta???

Ja det undrar jag nu i efterhand då jag känner av hur trött jag är, inte ens lite glädjeyra fick jag ut av att stiga upp självmant klockan sex då jag faktiskt hade kunnat sussa hela 2 timmar till på min sista sk, semesterdag:-(

Men nejdå jag hade liksom övriga Sverige skyhöga förhoppningar om att få se en underbar hockeymatch där såklart sverige skulle stå som segrare, men vad fick man se??

Uselt spel från början till slut!!

Jag kan f*n inte säga något positivt om denna match och visst fanns det några spelare som kämpade mer än andra, men va f*n ni är toppspelare i NHL och ska kunna betydligt mer än att spela så mediokert och glänslöst som ni idag gjorde..

Jag kan ju inte påstå att ni ens gjort någon bra turnering alls under detta OS, ja förutom matchen mot finnarna då, men den såg jag inte ens utan fick lyssna på radion och nu i efterhand så undrar man ju hur hårt finnarna kämpade igentligen??

Varken matchen mot tyskarna, vitryssland och nu sist slovakien så har ni visat ett spel som är värdigt ett lag som ni på papperet är och man kan ju undra VARFÖR??

Nä usch och fy och nog f*n blir man extrabitter med en skadeglad finne i huset också:-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0