Utvärdering..




Så var det dags för en liten utvärdering av
Nestlés välling som jag nu under några veckor buzzat för..

Dom jag har buzzat för som testat denna produkt på sina små har haft blandade åsikter, några av barnen vägrade medans några tog den med glädje..

Det vi ändå hade samma slutsats var att denna välling var lättlöst, dvs man kunde blanda direkt i flaskan utan att det blev några klumpar efter blandningen.. Minns att med Semper så fick jag alltid blanda i bunke för att få bort alla klumpar och det kan jag tycka blir rätt meckigt då man är ute på vift..

Så vad tyckte Dylan då?? Nä han har inte mottagit den än med glädje, det funkar dom första sippen innan han inser att det är något annat i flaskan än hans älskade ersättning så tyvärr har han inte blivit någon vällingdrickare än..

Kommer att testa ett annat märke om nu inte Nestlé har en annan smak?? för att se om det kan vara där det sitter, men annars går jag tillbaka till Nestlé för jag kommer inte ge mig i den här kampen, välling eller inget på flaskan kommer vara min melodi efter nyår..

Men ur mammas synpunk på denna produkt så får den 4 av 5 Lindor men av Dylan 0 av 5 Dylan än sålänge..

Är du intresserad av att själv bli Buzzador?? Klicka in er i länken nedanför och anmäl er:-)

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0