Snow racer..



Igår tog jag och Leia oss iväg till pulkapacken och åkte snow racer, riktigt skoj, men fasen så jobbigt att ta sig upp efter varje åk i backen, vaddå behöva gå på gym och träna benen då man kan åka pulka??

Leia var helt salig och ville åka på egen hand, men då fick vi ta lilla backen inne på förskolan för att träna upp hennes styr och bromsförmåga, det här med att styra kanske inte är hennes grej än, men med träning så kan hon nog snart ta sig ner för stora backen själv oxå..

skoj var det och nog önskar jag att hon kanske kan få sig en ny snow racer av tomten i år, är ju rätt dyra så vi får se vem vi kan lura av en sån i år a ngn??

Idag har jag iaf tränat ett grymt benpass och lite kondition, bidde inge gym igår då Dudde hade fortsatt hög feber och det räckte med att gubben var på gymmet och sen tog jag som sagt Leijisng ut för att luftas innan mörkret steg fram..Men siktar på att ta ett pass imorrn oxå istället för tisdag då det passar mig bättre..

Skönt var det dock och nu ska jag köra stenhårt fram till sommaren, funderar bara på om jag ska unna mig ett kort på SATS istället i april då mitt kort går ut, skulle passa mig ganska bra att träna dagtid och ha Dylan minisats, får liksom kvällarna fri då..Vi får se helt enkelt..

Nä nu ska jag fundera ut dagens middag som förmodligen blir en kycklinghistoria och sen fram med pepparkaksdegen så vi kan baka lite härhemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0