småsjuk..



Förra året åkte Leia på en grym ögoninflammation lagom till julafton, tyckte så förbaskat synd om henne då halva nöjet med att öppna julklappar försvann av ett varigt och rött öga, min lilla skrutt..

Nu har ju jag varit småsjuk några dagar, var dock iväg och tjuvtränade igår, men kan inte påstå att jag tog ut mig direkt..Hann dock inte komma hem förrän förskolan ringer hem Leijsing pga blek hy och hängig..Så iväg och hämta snabbt..

Det tog dock inte mer än 5 minuter härhemma så var hyn sitt vanliga finskbleka, humöret småtjurigt och kraven florerade ur hennes mun om att hon minsann skulle gör än det ena och det andra :-) Hej vad sjuk du va då??;-)

Jaja hon hade en liten jobbig natt natten till igår så det var nog det som spökade mest och idag får hon vara hemma och tråka ut sig rejält samt vila upp sig så att hon kan gå dom sista dagarna, jag har en hel del som måste göras innan vi åker för sen börjar jag jobba då vi kommer tbax till stan..

Nu börjar ju dock lilleman snora igen och jag tycker så synd om honom:-( Så många förkylningar mm som han åkt på under sina 7 månader hade fan inte Leia kommit upp i fram till sin 3 årsdag säkert..

Vi får väl hoppas på att jullovet håller sig friskt för oss alla iaf och nu ska vi snart ut i friska luften för att rasta Leia och hennes energi och sen ska vi baka peppisar då Dudde slaggat in efter lunch :-)

Utmanande och se om dagen fortlöper utan störra tjafs mellan mig och Leia iallafall och ibland längtar jag till hon är lite äldre för då kan man iaf slänga ut henne en stund för sig själv så man slipper alla dessa bråk, för jag skojar inte.. Hon kan vara HEMSK och är väldigt medveten om att hon retar upp mig, vilket retar upp mig ännu mer..

Men förbaskat söt är hon ändå min lilla skrutt


Kommentarer
Postat av: molly

Hejsan, var gärna med och tävla på min blogg:D hihi<3



http://mollyhejsan.blogg.se/2010/december/lucka-13-tavling.html#comment

2010-12-15 @ 15:37:55
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0