Nyklippt & fortfarande i syndens näste..



Igår var jag iväg och kapade bort det mesta av min ristova och fasen vad skönt att slippa vakna med en tova på skallen :-)

Annars så lever jag just nu fortfarande i synd och äter kolisar titt som tätt, inte lätt att påverka maten så mycket i detta näste av kolhydrater men from lördag då vi åker hemåt så blir det strikt LCHF och jag kommer skippa även måndagens räkning då jag inte levt enligt LCHF denna vecka utan tar det veckan därpå och kommer då gått in i vecka 21 med LCHF.. Kan ju inte säga att jag lever enligt LCHF när jag frossar i kolisar ;-) Eller frossar kan jag väl inte påstå att jag gör, men tillåter mig att ta en pära till maten, en smörgås till frukost, en chokladbit till kaffet osv.. Men är aspeppad nu inför det nya året och jag kommer även att dra igång att träna Zumba en gång i veckan för att varva min träning ;-) Skulle nästan filmas för min kordination suger verkligen;-)

Att jag faktiskt nu kommer i mina baggyjeans som jag inte haft på ett år gör ju att man känner sig laddad oxå, ok kanske dom inte är så baggy än, men det kommer ska ni se ;-)

Sen laddar jag även till att börja jobba nästa vecka och tre månader framåt, känns sådär att inte få ta del av Dudde´s framgångar på dagtid, men ändå skönt att få komma bort igen från mammabubblan :-) Blir en underbar vår med Dudde och en underbar sommar oxå innan lilleman ska in på förskolan..

Dagarna här i s-vall spenderas i ett ganska lugnt tempo och vi slappar mest och nu siktar vi på en trevlig nyår med familjen Forslund/Holm för att styra oss ner mot sthlm på nyårsdagen..Tror vi slipper trängas längs E4án den dagen då dom flesta säkerligen ligger bakis den dagen :-)

Nä nu blir det en kopp java till :-)


Kommentarer
Postat av: charlie

Ne ingen fara hehe :)



nej men dt e ju en skit bra viktnedgång! Oh vi har då nästan samma mål. mitt mål e o gå ner 17,6 innan 2011 slut. Nu har jag ej klarat mitt del mål 2 ggr men annars var planen mars .. tråkigt men har ju ändå gått så bra och nått alla andra del mål ..



vi alla kan la synda ibland. Imorgon ska man kanske unna sig lite bubbel men bara kanske.



Naaw vad snäll du e tack så jätte mkt! O detsamma!

2010-12-30 @ 14:44:11
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: nadia

Haha, du ska se sambon tova. Den innefattar ca halva håret.. Han har försökt få ut det i två dagar nu, men det går inte speciellt bra :S Tror vi kommer få klippa av det. Men han hade nog nästan hellre dött :P



Jag har för övrigt svarat på din kommentar i min blogg.

2010-12-30 @ 23:13:43
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0