Idol is over..

Har ju under säsongens gång inte gjort ett enda inlägg om Idol och det är inte för att jag inte tittar på programmet, nej nej,, jag har njutit varje fredag av Jay´s stämma och har redan sen han kom in med sin gitarr sett han som en vinnare..

Men under dom senaste veckorna har jag blivit tudelad om jag verkligen ville se han som vinnare i årets Idol?? Kan ju inte påstå att vinnarna får så mycket bra material att jobba med, och nu vet jag inte hur mycket han kommer få bestämma själv på sin andra platta??, den första blir ju bara en massproduktion av låtarna från Idol..

Och igår blev jag ännu säkrare på att jag hellre hade sett han som tvåa..

Det var den mest usla låt jag någnsin hört i Idolsammanhang!! Spelade ingen roll om det var Minnah eller Jay som sjung, låten var usel och även om jag inte direkt gillat dom tidigare låtarna så brukar dom iaf sätta sig på näthinnan, men NÄ ingenting fanns där.. Själlöst, uddlöst, ja SKIT helt enkelt och Waltz ska ju absolut inte ta åt sig någon ära då försäljningen drar igång,, denna singel kommer enbart sälja pga att Jay sjunger och inget annat..

Jag vet inte?? Jag hade väntat mig mer av att Jay skulle rockat till den då han höjt låten till skyarna, men ingenting av han fanns i den..Sen tycker jag faktiskt han verkade ganska loj igår?? Kan ha varit allt annat som spökade, eller var det rent utsagt att han kanske ändå någonstans därinne inte ville vinna??

Till allt drama som varit runt han oavsett om det handlar om kärleksdrama, drogdrama så har jag abolut inget att skriva om det..Vad han gör på sin fritid skiter jag i och att han är en förebild för unga,, ja absolut, men jag tror inte varje unge blir en otrogen haschrökare för det el??

Nu hoppas jag innerligt att Jay inte säljer ut sin själ och gör en själlös platta i framtiden, han vann för att vi vill höra han och det han brinner för, inte en massa halvkassa låtar som någon producent vill tjäna en hacka på, för se tillbaka.. Det har ju inte sålts så oerhört mycket av tidigare vinnare, med några få undantag så Jay ta vara på denna chans och gör något bra fullt med själ och fullt med Jay

Så bra och så Jay


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Ja, låten var kass, lite bättre när Minnah sjöng den men ändå dålig.



Håller med om att Jay inte gjorde något bra framträdande igår, Minnah var helt klart bäst igår. Men men, bara att hoppas på det bästa nu....

2010-12-11 @ 14:39:36
URL: http://asahoffman.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

KOLLA IN VECKANS YOUTUBE KLIPP!!!!!!! :)

2010-12-11 @ 15:15:49
URL: http://oboyyy.blogg.se/
Postat av: M I K A E L A

tror inte att han skulle ha gjort någon solokarriär i vilket fall, han har ju ett band också som han verkar brinna mer för.

2010-12-11 @ 15:49:08
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/
Postat av: Honi

Han är en fantastiskt artist men det verkar ju som att så fort nån vinner idol så går det neråt. Dom som inte vunnit idol är ju 100 gånger mer framgångsrika.

2010-12-14 @ 23:40:00
URL: http://honi.blogg.se/
Postat av: Sanne

Snyggare outfit?



Kolla in hemsidan http://www.shapeupuf.se!



Ett företag som säljer ett riktigt smart BH-clips som för ihop BH-banden så att de inte syns när man använder till exempel brottarlinne. Perfekt julklapp! :D



Ha det bra!

2010-12-14 @ 23:53:26
URL: http://www.shapeupuf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0