Besatt




                                                             Inge kolhydratskräck där inte ;-)

Dylan
blir mer och mer matglad härhemma och serveras det inte på stört så tjuras det rejält, är som mammsen då blodsockret faller :-)

Så numera då jag förbereder mat, diskar och håller på i köket så sätter jag han bara i matstolen så får han sitta och plocka som en liten fågelunge av sina brödbitar :-) Ska väl utöka denna gastronomiska rätt till lite bananbitar, gurkbitar mm nu under jul, det gäller ju att vara snäll har jag hört för att jag ska få mig några klappar;-)..

Men nu har det blivit så illa att han istället blivit besatt av att plocka dessa brödbitar och man kan inte ha påsen med formfranska framme längre,, han tjurar tills man fyllt på hans lilla matbord med fler brödbitar och sen plockar han som besatt min lilla fågelunge, för att på nytt börja tjura då det är tomt ;-)..♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0