19 veckor med LCHF..

Jahapp mitt träningsschema sprack ju ordentligt förra veckan och den kommande veckan får vi se när jag kan återta träningen då en envis hosta satt sig i min kropp:-(

Sen åker vi ju mot norr i nästan 2 veckor, men tanken nu är iaf att jag ska gymma lite däruppe oxå för att hålla nere på siffrorna någorlunda under julsyndet ;-)

Denna vecka kunde jag ju om vågen ville hänga med spräcka lite magiska siffror och till början så stannade vågen på minus 1 kg..Tyvärr är ju jag en sån som ställer mig om och om igen och efter ett tag så stannade den på minus 700 gram så det är den minsta siffran jag går efter och då är det tyvärr 300 gram kvar till att jag med LCHF tappat 15 kg och sen förlossningen tappat 30 kg och har då kvar 10 kg från Dylans graviditet och sen har jag ju 10 kg kvar från Leia´s så ja,, 20 jäkla tunga kilon kvar..

Men det ska gå och sen ska det finslipas bort ytterligare 5 kg som jag fick på köpet med sambolivet ;-)

Sen då allt det där är klart, ja då är jag tbax till där jag befann mig då jag mådde som bäst med min kropp och det får ta sin lilla tid, men tillbaka dit ska jag iaf :-)

Efter nitton veckor med LCHF har jag då tappat..


-0,7 kg (14,7 kg)

-1cm ( 42 cm mage/buk)

-2cm( 27 cm stuss)

-2cm ( 21 cm lår )


Kommentarer
Postat av: nadia

Nu hade jag skrivit en jätte lång kommentar och så råkade jag trycka bor den. Fan! Jag skulle i alla fall svar på din kommentar som du skrev till mig. Jag håller helt med dig. Jag tycker inte barn ska äta veganmat, jag tror inte på att dom får i sig allt dom behöver även om dom tvingas äta fiskolja,linolja och dyligt. Sen så anser jag inte att de som jobbar på dagis eller där i från maten kommer ska behöva göra massa special beställningar. Det kommer bara sluta med att fler och fler kommer börja kräva specialmat av olika anledningar. Jag tycker inte heller att man ska behöva ta hänsyn till div religioner och specialkost. Men det kanske är för att jag är ateist. Men jag är av den åsikten att man äter det som serveras i dagis, skola och fritids och sen kan man äta efter sina moraliska och religiösa värderingar när man är hemma eller när man är på restaurang.

2010-12-13 @ 21:05:12
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN, -16,9 KG

Tack! :)

Du är ju super duktig du också.!:)



kramar

2010-12-14 @ 21:19:37
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Annica

Kanske ska börja med det där med. ;D

2010-12-14 @ 23:49:48
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0