Natusan First touch...

Som Buzzador så har jag fått chansen att Buzza för Natusan First Touch baby oil samt deras first touch bath ..

Har nu använt båda i över en månad och tycker verkligen huden på Dylan blir som ny efter ett bad med dessa, som kräkunge så badas det en gång om dagen minst och vad är då bättre än produkter som inte torkar ut huden på våra små älsklingar??:-)

Jag kommer även i fortsättningen använda Natusan´s produkter då jag varit supernöjd så finns det ingen anledning att byta till något annat märke.. Natusan is the shit för Dylans hud helt enkelt;-)


Vill du som mig bli en Buzzador och få tillfälle att prova olika produkter samt buzza till nära och kära så klicka in er på länken här nere och anmäl er:-) Jag har under tiden som Buzzador fått testa en massa spännande produkter som jag annars aldrig hade bekantat mig med:-) https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=lindatik

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja, försäkringskassan är ju ett folk för sig. Bara att neka någon havandeskapspenning när man inte kan jobba är ju sjukt.

Det var ju tur att du fick ordning på det till slut. Anledningen till att jag inte har ringt och tjötat på dom är att det har hängt på att jag ska få papper från andra ställen som inte har kommit. Därför fick försäkringskassan papprerna så sent. Efter det har jag ringt och tjatat på dom. Dom skulle egentligen inte börja å kolla på mina papper förrens i slutet av augusti. Då gick ju jag i taket. Har ringt och tjötat på dom så dom tog tag i det med en gång.



Nu har jag ju haft den turen att min pojkvän har tjänat såpas mycket pengar så vi har kunnat överleva ändå. Men just nu har han inte så mycket jobb.



Jag har haft problem med dom tidigare när dom andra barnen har varit sjuka. Då har jag ringt ner dom så då har jag fått pengarna jätte fort.



Men det går ju inte att leva på en lön, men det verkar försäkringskassan ha svårt att förstå.



Ja, det ska bli riktigt spännande och mysigt:)

2010-08-03 @ 20:58:15
URL: http://bebisbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Hej, jag heter Mia och jag har fått äran att bli en utav de 20 finalisterna till årets (unga) mammabloggare. Nu behöver jag din hjälp för att vinna!

De ända du behöver göra är att klicka på länken, och skriva att du röstar på nr.19 - Mamma Mia.

Jag delar med mig utav vinsten till alla som röstat på min blogg, om jag vinner!



Länk till tävlingen:

http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html



Ps. Man kan rösta en gång om dagen! Tävlingen avslutas sista dagen denna månaden!

Kram Mia

2010-08-03 @ 21:37:39
URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0