Döende...

Just idag sållar jag mig till skaran av grabbar då dom är lite sjuk för jag känner mig f*n döende pga sömnbrist, halsont och en jäkla massa snor som täpper igen mina andningshål..Nä usch kan inte minnas när jag var sjuk sist och då jag väl blir sjuk så blir jag riktigt sjuk oxå..Sen att ha två barn som skas tas hand om då man bara vill ligga kvar under täcket sitt och fortsätta sova gör ju det hela ännu roligare..NOT!!!

Planerna för dagen är iallafall spräckt då shopping i Vällingby får dras ut till jag känner mig piggare, Leia fyller ju år på måndag och måste ju få lite presenter även om vi kommer fira henne nästa lördag så lite tid har jag ju på mig att shoppa till henne..Men ica maxi måste jag till idag då både kyl och frys ekar tomt och dagens lunch för mig får bli en avocado då hunger och ork inte står högst upp nu..

Nä nu ska jag krypa under filten och tacka bolibompa för att dom tar hand om Leia tills vi ska gå och sen blir det att krypa ner i sängen och sova sova sova...Kampen mot baciluskerna har startat..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0