Tröttsamt...

Skulle just till att ringa och beställa hem en TENS apparat då jag nu har insett att den får man allt ta med sig själv och den från Clas Ohlsson inte är rekommenderad för just förlossningen så är det bara att försöka ordna det på annat håll..

Skulle till att ringa då jag ser att jag har NOLL täckning och kan inte ringa!!!

Blev tvungen att gå igenom mina kuvert och där finner jag en liiten räkning på 120 spänn som jag helt missat??

Får ju mina räkningar via banken annars så vad nu detta är vete tusan, men skit i det dom har ju uppenbarligen stängt av telefonen för mig och för att inte Jarkko ska drabbas av panik och tro att det hänt mig något så var det bara att leta upp en sida att skicka iväg ett sms via datorn och nu hoppas jag det har kommit fram då jag inte kan ordna någon telefonkort förrän kylskåpsgubben som just nu håller på att fixa i köket är klar..

Så jäkla tröttsamt är det iallafall och såna här dagar saknar man den hederliga hemtelefonen som jag annars dissar:-)



Kommentarer
Postat av: Simone

Den TENSen från Clas Olsson, varför rekommenderar dom inte den under förlossningen? :o Har den här hemma (ska visserligen ju ha snitt men ja jag blir ju nyfiken :P)

2010-04-09 @ 17:01:30
URL: http://kommersnart.blogg.se/
Postat av: unique

Min telefon slutade fungera 1 vecka innan BF: DÅ fick jag panik

2010-04-10 @ 08:47:04
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0