♥ LEIA ♥

På senaste tiden så har ju fokus legat på min mage och dess innehåll samt alla krämpor den har med sig och inget konstigt med det, men jag har ju faktiskt något så underbart härhemma som tyvärr kommer lite i skymundan nu då min ork och tålamod inte är på topp..

Lägg därtill en treårstrots som påminner mig mer om mig själv då jag var 14 år så kan ni förstå att vi har det vi gör på kvällarna:-) Det smälls i dörrarna så fort det inte går hennes väg, säger jag nej så springs det till pappsen för att med sina underbart vackra krokodiltårar få till det så att det är jag som är boven i dramat och så är det nu..

Mamma bara skäller och skäller och pappsen är lekfarbrorn på hög nivå i Leia´s lilla värld..

Idag hade vi utvecklingssamtal på Leia´s förskola och det är så underbart att höra hur hon kommit in i gruppen och att hon är en bra kompis i stort sett med alla, visst har hon sina favvisar som det leks med dagligen, men likväl så funkar hon med andra om nu det vill till sig med det..

Hon är även där en iakktagare och har verkligen koll på vad som sker runt omkring henne även fast man kan tro att hon inte har det och så är det ju hemma oxå..Finns inget hon varken ser eller hör;-)

Ja allt var bara positivt från dom och nu har ju hon bara gått där ca 2 månader, men visst värmer det i hjärtat att få höra så mycket positivt om sitt lilla hjärta, även om hon minst en gång per dag går mig på nerverna nuförtiden;-)

Imorse var hon djävulen själv och tyckte minsann att vi skulle kliva upp FEM och så blev det, så det enda jag kunde tänka på under morgontimmarna i väntan på att vi skulle röra oss mot förskolan var hur skönt jag skulle sova då jag kom hem igen:-)

Men trots alla bråk vi har hon och jag just nu så är det så underbart att dagligen få höra från henne hur mycket hon ÄLSKAR mig och ja jag säger ju det ett antal gånger oxå då jag känner att det är viktigt att oavsett om mammsen är trött, grinig och har noll ork och leklust just nu så vill jag att hon ska veta hur mycket jag ÄLSKAR henne över allt annat♥♥


♥MIN KÄRLEK♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0