Fullmåne..

Igår trodde jag verkligen att det kunde vara på G härhemma men som ni ser så var det återigen ett spratt från lilla krabat i magen..

Låg och såg på skräckisen Paranormal Activity men slumrade som vanligt till med jämna mellanrum under filmens gång( minns inte när jag såg en hel film sist??) Men men vaknade som sagt till lite då och då av förvärkar som kändes lite mer än vad jag är van vid..

Runt halvelva vaknade jag återigen av förvärkar och då när jag tittade ut var det sådant mäktigt himmelspel utanför fönstret och en fullmåne kom fram för en kort stund innan den återigen skymdes av dimman som kom fram..

Trodde verkligen att detta var ett tecken om att inatt sker det då jag är lite skrockfull av mig och har ju hört dessa skrönor om att fler barn föds just vid fullmåne men icke..

Kollade nu in en sida om när fullmånen kommer och enligt den så ska det ske inatt och inte alls ha varit någon igår, men jag är säker på att det var fullmåne igår och även Jarkko såg den så någon inbillning var det inte..

Men vi får väl se hur det går inatt om fullmånen vill göra oss sällskap och framförallt om krabat vill ta och kika ut på sin BF dag som tillöper efter midnatt:-)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Spännande! =)

2010-04-28 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0