Beviljad:-)

Känns som världens tungaste sten just nu släppt i mitt bröst efter samtalet med Försäkringskassan..

Jag är beviljad min sjukskrivning och har idag fått min första utbetalning:-)

Känns så jäkla skönt att ha fått det ur världen då vi verkligen fick skramla ihop för att få det att gå runt till förra månadens utgifter, fick ju en rätt *fet* lön på sisådär 5000 då jag nu väntat på FK´s beslut och enbart fick mina två sjukveckor från jobbet så att ha behövt skramla till även nästa månads räkningar hade verkligen blivit märkbart i vår ekonomi..

Nu tog vi ut ett litet förskott på vår semesterkassa, men tanken är väl att vi på något sätt ska skramla tillbaka dom lånande pengarna till semestern är här annars så får vi klara oss på det vi nu har, blir ju ingen utlandsresa ändåså..

Men nu är jag så JÄKLA GLAD så nu blir det rockklassiker på hög nivå och en liten städning innan lunch och min dagsvila, har ju inte fått min dagliga vila på några dagar nu så den behövs kan jag säga:-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0