En evighet sen...

Ja det var ett bra tag sen jag satt här vid datorn och överhuvudtaget bloggade, att läsa bloggar och andra forum är inte heller något jag underhållit mig med att på senaste tiden..

Anledningen är väl kort och gott att jag varit helt slut på den här förkylningen som inte vill ge med sig utan att lägga sig innan nio har varit vardagsmat härhemma.. Ja jag vill banne mig att denna förkylning ska bryta ut så att jag får krypa under täcket några dagar och sen bli bra igen..

Annars har livet rullat på som det ska, en berg och dal bana med andra ord som det sig bör med mig då hösten är på intåg, avskyr verkligen då vädrets makter gör gällande på mitt psyke, men så är det tyvärr:-(

Leia var idag på treårskoll och fick sig en OK stämpel idag så nu är det bara tandläkarbesöket som ska avklaras så är detta års rutinkoll avklarat, kan säga att det kommer inte bli en lätt match för vare sig tandläkaren eller mig att få det genomfört:-)

Nu ska jag läsa runt lite och sen blir det sen middag med pasta och köttfärssås på menyn*mums*


Kommentarer
Postat av: Angelica

Skönt att hon fick en OK stämpel i rumpan :) då är det bara till att hoppas deet går bra hos tandis också..

2009-09-24 @ 09:26:12
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Lisa

kikar in :) allt bra ???

2009-09-26 @ 14:06:24
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0