Dubbelt upp...

Då man som liten tjej har passerat den magiska gränsen 3 år så börjar det även bli dags för lite småkoller så att saker och ting är som det ska:-)

Och idag damp det endast ner brev till minibossen härhemma, var ett från söta Eva på BVC och ett från folktandvården så nu ska det snart räknas tänder och kolal tal mm:-)

Dock var det en liten tös som fick hysteriskt utbrott då jag nämde lite glatt att nu har Leia minsann fått brev från tandläkaren:-)

Jaja ska försöka ändra tiderna nu då dom inte passar så bra i min jobbvärld så några dagar har jag på mig att förbereda Leia på att gapa och inse att kvinnan i den vita rocken inte alls är så farlig:-)








Denna bok ska omedelbart lånas hem och läsas varje kväll nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0