Städpaus..

Sitter just nu i soffan med datorn i knä och en sjukling liggandes bredvid mig..

Visade sig imorse att Leia hade över 39 i feber så här blir det inga större aktiviteter mer än att åka till skogskyrkogården för att tända ljus på Jarkko´s polares grav..

Medans Leia ligger och softar med barnprogram så har jag tagit på mig att städa innan Jarkko är hemma från träningen, men med foglossning som spökar till titt som tätt så tar jag mig behövliga vilopauser:-)

Har nu bara plock i Leia´s rum kvar och sen kan jag ta golven, ikväll blir det mastodanttvättning så att man kan få njuta av morgondagen utan massa sysslor som ska göras..

Hade även en plan på att ta med familjen idag till hovet för lite livehockey, men eftersom den även sänds på tv´n så tar vi och slappar i soffan med lite snask och en massa tända ljus istället:-)

Vill nu se en seger efter en hel radda med förluster så skärpning killar!!

Imorrn är det dock fotboll som gäller härhemma och förhoppningsvis tar AIK guld imorrn och ännu bättre om Djurgården åker ner till superettan dom med:-)

Men men nu slaggar Leia och jag ska ta och städa vidare så att jag hinner ta mig en dusch också innan det bär iväg mot kyrkogården..

                                                         Ha en skön Halloween!!


Kommentarer
Postat av: Babbi / Tema - AIK design

Ja vilken pärs matcherna var :)

2009-11-08 @ 20:21:02
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0