På jakt efter en bil..

Efter många veckor utan bil och inget större svar från Stockholms stad om dom kommer ersätta våran bil så orkade jag helt enkelt inte vänta längre..

Vi är i behov av en bil och efter att ha räknat och fnulat så tyckte vi oss ha råd med ett nytt lån och sen löser vi in vårt gamla lån i bolånet helt enkelt. Är ju ingen ny bil vi ska inhandla precis..

Nu har mitt lån gått igenom och pengar rullat in så i helgen ska det sökas bil kan jag lova:-) Har jag riktigt tur så kanske kärringen på Stockholms stads kontor kan ge mig ett svar imorrn, då jag vill sälja iväg bilen till någon skrotnisse så att jag kan lösa bort lite på lånet innan jag löser in det i mitt bolån. Men hon verkar ju mer förvirrad än duvorna på centralen..

Jaja skit samma en Volvo v 70 har vi nog bestämt oss för, även om jag hissat flagg för ännu en v. 40 men Jarkko måste ju få lite talan oxå:-)

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0