Jag är usel...

Var verkligen laddad att komma iväg efter jobbet för ett kort träningspass, har ju inte tränat på ett bra tag nu då förkylningen i kroppen har följt med mig en tid, men kom jag iväg???

Nope, så fort jag lämnat barngruppen ute på gården och såg min träningsväska där under stolen så kände jag hur jäkla trött jag var efter nattens bravader... Så det blev tilll att lämna väskan på jobbet och ta nya tag på onsdag igen..

Känner mig riktigt USELT LAT!!!!

JA nattens bravader då??

Leia har haft någon form av flashback till bebisåren för här har det vaknats VARJE timme inatt.. Klockan halv fyra höll hon bokstavligen på att driva mig till vansinne med sina toabesök och än det ena med det andra.. Ja det kom tom ett hot om trollskogen ur min mun just då, men jag var så förbaskat trött och bara kände paniken komma då jag visste att snart ringer klockan..

Runt sisådär fyra snåret gav Leia upp och bestämde sig för att hon minsann skulle ligga på soffan och nog lät jag henne göra det, bara hon lät mig sova och efter ett tag somnade hon äntligen in för att sen 2 timmar senare vara den sjukligt morgontrötta lilla varelse som alltid:-)

Inatt hoppas jag verkligen inte på en repris för jag behöver min sömn då det är APT imorrn, vilket innebär sen kväll och lång dag på jobbet för lilla mig...

                                  Så här djupt och sött vill jag att Leia sover inatt:-)

                       


Kommentarer
Postat av: Justine

Sött blogg! har du haft en super fin dag? kramis:)

2009-10-05 @ 21:51:27
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det gick jättebra för Kim hos stödfamiljen.



Hoppas du fick din behövliga sömn..

2009-10-06 @ 09:38:59
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Annica

Världen är bra liten ändå! Jag som kom hit upp från Stockholm för att möta kärleken..

Det där med nattsömnen är inte kul när det händer. Sonen var sjuk för ett tag sen och sprang på toa flera gånger i timmen. Jag var inte glad när klockan var fem och maken glatt travade iväg till jobbet...

Ha det gott!

2009-10-07 @ 17:04:56
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0