Feberyra???

JA det måste iallafall jag verkligen ha drabbats av igår då jag på något konstigt sätt fått för mig att Timrå spelade mot Djurgården igår:-) Var ju inte ens någon match igår:-)

Jaja måste ha drömt eller något, man drömmer ju rätt knasigt då man har feber:-)

Är hemma även idag då jag inte ville chansa om att febern skulle vara borta sen så behöver jag vila upp mig, känner mig inte riktigt hundra än, men febern är iallafall bort..

Huvudvärken som nu suttit i snart en vecka kommer med jämna mellanrum och jag tror mig ana ett samband med att jag lyst med min frånvaro från gymmet på senare tid för alla dessa småförkylningar så i helgen är mitt främsta motto att ta mig dit och köra ett lugnt pass åtminstone:-)

Får bara hoppas att halsen är kry och slemmet är borta till dess *usch* låter inte fräscht;-)

Nu ska jag faktiskt göra lite nytta och rensa ut i Leia´s gamla kläder och så får vi se om jag tom lyckats fota och lägga ut några auktioner idag, det skulle behöva komma in lite extra pengar som kan sponsra lite till Leia´s nya overall som ska inhandlas:-)

Ni får ha en skön dag i detta gråväder, längtar mer och mer till snö och en massa julsaker som pryder ens hem:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0