Myssöndag..

Regnet fortsatte ösa ner även idag så här hemma höll vi oss inomhus förutom ett kort besök bort till ica för att hämta mina nya converse som jag retunerat pga för stor storlek, tyvärr var dom för små denna gång så det blir att retunera igen och ta strlk 37 och då ska dom banne mig sitta som ett smäck:-)

Kan inte förstå deras storlekar då 38 var som 40 så då vågade jag inte chansa på 37 utan tog 36 men det visade sig ju vara galet ändå:-) Men det blir nog bra till slut..

Vi har haft en mysig dag med pyssel, film och även städning så nu luktar hemmet gott och jag sitter nyduschad i soffan med en massa tända ljus i lägenheten. Mys på hög nivå..

Imorrn är det återigen jobb och för ovanlighetens skull så har vi APT imorrn istället för tisdag så det blir en lång dag från start denna vecka.. Är rätt trött på alla kvällsmöten som vi har och hade hellre sett dessa timmar schemalagda så jag slapp sitta varje tisdag i stort sett för att inte gå back på timmar..

Längtar dock till tisdag då vi har en visning på en lägenhet som det ska svaras på inom några timmar så om allt går vår väg så kanske vi har turen att få den och då blir det flytt inom några veckor:-) Måste då bara hitta en seriös som vill hyra vår nuvarande ett tag framåt då, men det är ju bostadsbrist i denna stad så det ska väl inte vara något större problem..

Annars är veckans uppdrag att hitta och få svinvaccin till Leia och det ska gudarna veta är inte det lättaste:-)

Ha en skön kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0