Magbilder v 17:-)

Ja som sagt så gick vi in i v 17 denna vecka och nu närmar sig Ultraljudet då vi ska få se lilla krabatzo igen:-) Jag har ju redan sett h*n och vi har ju en liten bild på krypet så när jag har orkat ta mig för att koppla in skrivaren igen så ska jag scanna in bilderna:-)

Jag mår numera helt Ok förutom denna huvudvärk,men idag har det varit en bra dag, ok jag har fått knapra alvedon, men dom har iallafall hjälpt idag:-) Foglossningen kommer och går med jämna mellanrum, men är helt klart något jag kan leva med som den är nu, men vet med säkerhet att den kommer bli värre,,hade ju en pina i slutet med Leia så jag räknar med det även denna gång också..

Men jag mår bra på det stora hela och njuter av att veckorna rusar förbi och snart snart är det dags för att shoppa in det första babyplagget:-) Kan inte alls förstå hur jag klarat mig från det än, men snart så ska det shoppa loss både käder och vagn:-)



Vecka 17 och mest småtjock:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0