Magbilder:-)

Gick in i v 16 nu i veckan och har nu börjat fota magen, eller vad man nu ska kalla det:-)

Ser mest ut som att "krabatzo" som nu Leia döpt knodden till växer ut på alla sidor:-) Vete tusan varför det ska läggas ut både bak och fram på mig, men alla andra ser så smärta ut, men men det kommer något underbart av alla dessa kilon som läggs på nu och sen ska jag bli en flitig gäst på gymmet igen för att få den kropp jag vill ha..

Nu i v. 16 ligger jag på plus 8 kg så jag ligger rätt många kilon efter det jag hade gått upp med Leia under denna tid, ok att jag var betydligt smalare från start då:-)

Men ska verkliigen försöka inte lägga på mig så mycket nu per månad..

                                                                     Vecka 15.





    Vecka 16.




Kommentarer
Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

åh vilken fin mage :) älskar bebismagar!

2009-11-07 @ 19:25:00
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0