Grådaskig lördag..

God morgon på er:-)

Här i storstan lyser som vanligt solen och en blå himmel med sin frånvaro så man kan lätt bli små deprimerad, men dagens bot på det blir att baka goda Lussebullar som min kropp längtat och suktat efter sen jag hittade julmust i affären:-)





Mina gravidcravings är helt enkelt allt som har med julen att göra, pepparkakor, julmust, clementiner och lussebullar.. Sen längtan efter att få komma hem till ett förhoppningsvis snöigt och soligt Sundsvall i jul där maten står uppdukad varje dag och man verkligen får njuta av sin ledighet, ja det finns inga ord om hur mycket jag längtar:-)

Ska även ta tag i att rensa ut lite bland Leia´s leksaker då hon tar en liten powernap då det ser ut som en tromb har farit runt där och det ligger en hel del onödiga sk, leksaker därinne som hon faktiskt aldrig leker med, så det ska rensas bort och skickas iväg till bättre behövande och sopcontainern:-)

Har jag en stund över så kanske jag tom lyckats ta mig till gymmet för att sätta mig och cykla lite och köra lite styrke, skulle ju verkligen vara på tiden om jag säger så:-)

Vad underhåller ni er med då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0