God morgon..

Härhemma har vi eller rättare sagt jag haft en helg med NOLL sovmorgon, jag har banne mig blivit väckt av en superpigg Leia innan sex både lördagen och idag.. Man blir ju lite smågalen då hon annars under veckorna visar sina pappagener då hon vägrar att kliva upp utan hon drar bara täcket över sig och det slutar oftast med att jag helt enkelt får lyfta henne ur sängen och börja klä på en halsoven tjej, men på helgerna ja då ska hon minsann upp före tuppen..

Pappan då?? Ja han ligger just nu bredvid mig och sussar gott för han har även en gen i sig som gör att hörseln stängs av då han sover..GIVE IT TO ME BABY!!

Men men idag är det ju mysigt att vara uppe innan ljuset gör oss sällskap ute med alla stjärnor och stakar vi satte upp igår:-)

Det första ljuset tänder vi nog till middagen ikväll efter alla våra äventyr vi ska på idag:-)

Blir en sväng till Jarmo och Lizette Jarkko ska fortsätta gadda Jarmo och samtidigt fixa lite med bilen, sen tänkte jag att vi ska leta rätt på någon julmarknad, får ta grönans marknad någon annan helg.

Nu ska jag surfa runt lite och kika efter lite julklappar, har nu tre stycken inhandlade till Leia men Jarkko har jag ingen aning om vad jag ska ge??

                                                               Ha en skön 1 Advent!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0