Ett år närmare pensionen:-)

Ja så fyllde man år igen och ända sen den dag jag fyllde 20 så har åren bara rusat förbi mig, känns som jag inte lyckats hänga med i världen runt omkring mig och det kanske är därför jag fortfarande känner mig som 20 och inte 32 år som jag nu blev;-)

Dagen firades med en ganska lugn dag på jobbet och sen en middag på chinan innan jag som vanligt kraschade i säng så social som jag är nuförtiden:-) Men en underbar kväll tillsammans med min underbara familj hade jag och sen att dom fyllde på min garderob med lite välbehövliga kläder gjorde inda kvällen sämre så..

HIPP HIPP HURRA FÖR LILLA MIG!!!




                              




Veckan har annars rullat på som vanligt med sena kvällar och bums i säng efter middagen typ, så att sitta vid datan har inte existerat...

Ikväll har jag dock en sprängande huvudvärk och har så haft hela dagen så jag hoppas verkligen att den hinner gå bort till imorrn bitti, har en grymt tidig öppning imorrn så här ska man kliva upp innnan fem imorrn:-( Men så slutar jag tidigt oxå:-) Och det är ju guld värt en fredag:-)

Nu ska jag surfa runt lite så tjingeling...

 


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Som jag har väntat på att du ska uppdatera här gumman!!

Grattis till ett år till som sakt!!

massa kram

2009-11-13 @ 09:19:40
URL: http://www.castella.se
Postat av: Angelica - Personlig fotoblogg

Grym blogg! :)

2009-11-13 @ 16:53:09
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0