Sömnlös natt och vabb..

Ja en månad utan att va hemma var i blickfånget, men på sluttampen så kom den igen.. Vabben!!

Började redan igår på förmiddagen då vi åkte iväg till Tullinge och Leia började få sin förkylningshosta hon alltid får då hon är lite småsnorig, hon hostade så mycket så att slutligen forsade det ut en stril ström av slem ur henne och hela hon var indränkt med kräkslem..Tur att det är luktfritt!!

Var pigg i övrigt inte helt på topp, men inte heller helt sänkt..Tog febern då vi kom hem men ingen feber så vi siktade på förskolan idag, men under hela natten har jag fått legat och vakat över att hon inte ska börja kräkas av hostan, det har varit hämtning av vatten, få i henne lite mer ventolin, byte av blöja osv osv under hela natten.. När klockan var fyra och jag kanske hade allt som allt fått blunda 30 minuter insåg jag att varken jag eller Leia skulle orka en dag på förskolan och med största sannolikhet så skulle hon blivit hemskickad vid frukosten.

Nu har vi avverkat bokhögen, bolibompa med doktor snuggles i spetsen:-) en skön men alldeles för kort vilning och Leia har faktiskt städat upp i sitt rum efter morgonens *raid*  så nu ska det plockas i vardagsrummet och en väldigt sen lunch ska inätas. Delikata rätten blodpudding till Leia och skinkomelett till mig:-)

Hur mås det med er då??


Kommentarer
Postat av: »» Design By Diva ««



Hej!



Oj, brukar lilltjejen få så när hon är förkyld?

Nova fick ngt sist som satte sig på luftrören, usch sånt är inte kul!

Hoppas det blir bättre snart!



Hur är läget annars?

2009-05-18 @ 19:07:47
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Heyli - Vinn presentkort!

huga låter ju inge bra att tjejen är sjuk.. hoppas de går över snart!



jodå full fart och jättehärlig helg :) och bilen ja, nu ser man den :p den ha vart sådär skitig ett par veckor nu men när till och med JAG börjar tycka det är pinsamt att åka i den då är det dags för tvätt :p bryr mig normalt inte om hur bilen ser ut.

2009-05-19 @ 00:30:04
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0