Snart blir det gymmet..

Tänkte bara ta och vila mig lite framför datorn en stund inför min avfärd mot gymmet, blir kondition och överkropp idag som gäller. Imorrn är det tisdag och därmed vilodag då vi har kvällsmöte som vanligt, men vila behövs också..

Ska bli skönt att komma bort och skingra lite tankar då det är rätt mycket som snurrar i min lilla skalle, känns som att vi aldrig kan få ett ända år utan att något tragiskt händer:-( *skriver kanske om det senare om jag orkar*..

Nä nu ska jag kika runt lite och dra på mig gym-outfiten så jag skriver väl kanske lite ikväll innan sängen hägrar, har bara sovit 4 timmar inatt och efter "Ballar av stål" är det banne mig god natt för Linda idag:-) 

Hur har er dag varit då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0