R.I.P Buffalo Six..

Idag har mina tankar varit hos min sambo och hans bästa väns familj och speciellt hans lilla dotter..

Idag var dagen då Jarkko´s bäste vän fick sin sista vila och man kan inte annat känna att livet ter sig så orättvist ibland..Hur förklarar man för sitt lilla barn att ens pappa inte kommer hem något mer??

Usch detta är min värsta mardröm då det gäller Leia:-(

Buffalo Six du var en sann vän, en kärleksfull far och en underbar människa och nu är himlen ännu en god ängel rikare..


Kommentarer
Postat av: Nina

usch så trist. alltid hemskt då nån går bort =/ låter som om han inte var allt för gammal heller.. =( beklagar!



theo är ganska så van nu för tiden. med kameran alltså. ja tar ju så förbannat mkt kort. men ja kan inte låta bli. men de där tänderna. han skulle ju bara hänga ut med tungan hela tiden.. :P men ja fick dem till slut :D

2009-05-26 @ 21:26:16
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

usch va tråkigt.. beklagar sorgen!



kul att du läste iaf :) haha du menar nog kramfors stadsfest, och jo den är varje år men blir bara sämre och sämre tycker jag. kan inte direkt kalla det festival :p

2009-05-26 @ 21:54:07
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: »» Design By Diva ««



Mmm synks ja, usch det händer mig OFTA.

Min far och farmor har likadant, lite rädd för de faktiskt.

Ngt speciellt som du upplever?

Jag känner när ngn ska ringa, vad ngn ska säga o annat läskigt.



Hur är det annars?

Kram

2009-05-26 @ 21:56:33
URL: http://egosidan.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag beklagar verkligen sorgen, tänker på er! Ta hand om varann....kramar

2009-05-26 @ 22:02:01
Postat av: Nina

usch då.. fy. gör ju verkligen ont i magen. stackars familjen.. =/



ja du. vi har bara varit på ett dagis. å de hade väldans massa skoj. så det lät jätte bra faktiskt. så dem ska vi söka till.. men vi ska kolla här i närheten med. se hur det går. måste ta mig i kragen!



hoppas du haft en super fin helg å mysig mors dag :D

2009-06-01 @ 22:16:40
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0