På bättringsvägar..

Ja som jag skrev i något inlägg tidigare så höll jag ju på bli galen av min smärta i dom nedre regionerna och efter att jag hypokondriker som jag är lusläst Vårdguiden och diagnoserat mig själv till tusen så vart det ju inte bättre..

Hade fått en tid hos en gynekolog nästa vecka, men jag bara kände att jag skulle bli tokig att gå omkring med detta i en vecka och framförallt inte veta vad det var så jag gjorde ett nytt försök att få en tid hos en annan snabbt och jag lyckades:-)

Fick en tid igår och på väg dit jag var jag supernervös..

Tankarna snurrade om cystor i urinblåsan och allt mellan himmel och jord.. Men sanningen skulle bli så mycket enklare:-)

En kvart senare hade läkaren diagnoserat mig till en vanlig svampinfektion och som troligtvis orsakats av att jag i min iver efter mina jeans i källaren dragit på mig för tok på tighta jeans så nu har jag jeansförbud på mig själv ett tag framöver:-)

Kan säga att en tung sten ramlade ur mig och jag har nog aldrig varit så glad att hämta ut medicin på apoteket som igår, trots priset:-) Det är dyrt att bli sjuk som sagt..Tusen spänn har denna åkomma kostat mig med läkarbesök och medicinering, men det är det värt..

Allt känns toppen och snart är det helg, kan det bli bättre??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0