Långhelg, hur underbart är inte det??

God morgon!

Vad underbart det är med att kliva upp och veta att man har hela 4 dagar att njuta av denna helg, sen är det jobb en månad för att sen gå på 4 underbart härliga veckor semester och sen blir det nya tag med ny barngrupp och jag ser verkligen fram emot att få 14 små småttingar till hösten:-) Nä jag ser ljust på framtiden nu..

Annars så är denna helg helt späckad med kalas, grillning,shopping, mammalyx och även lite hemmafix..

Hade en plan att köra hårt på träningen denna vecka men med min tur så visade det sig i måndags då jag var upp och körde ett pass att dom från och med tisdag och en vecka framåt är stängd för renovering och åka till Skogås är jag alldeles för lat för så det blir hemmaträning och en ny bekantning av min gamle vän *orbin* och vikter i form av fyllda flaskor med vatten samt så ska Jarkko träna upp mig lite med *fällkniven*:-) Vi får se hur det går med den övningen, men det är ett jäkla tjat om den så jag ska banne mig fixa den..

Just nu sover Jarkko, han får sovmorgonen idag. Men sen tror jag planen är att vi ska åka ut till Bromma och Jarkko ska göra ett takjobb och sen blir det grillning om nu vädret tillåter det:-)

Nu ropar en liten tjej att hon ska kissa på toan så bäst att ingripa:-)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det är verkligen så fint där. speciellt i parkerna.. underbart. tyvärr är ju inte vädret lika härligt idag..

va ska du hitta på i helgen?

härligt med grillning. hoppas ni kan göra det! krams

2009-05-21 @ 13:23:27
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Heyli

TACK för frågorna!! man vill ju bara svara nuuu på en gång fasen va roligt men måste vänta.. :)

2009-05-21 @ 22:57:34
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0