invägning..

Nu kör vi på igen med en ny omgång av att mäta och väga, käkar nu för det *mesta* strikt kolhydratfattig kost, men visst slinker dte in en och annan kolhydrat ibland:-)

Funderar dock på att köra en 2 veckors kur CK igen för att tappa dom där sista kilona till mitt delmål två och sen köra på dom sista 5 kilona med en massa träning och strikt kost, vi får se.. Jarkko är också på att köra en kur så då går det ju lättare:-)

Men iaf min invägning idag den 11 maj 2009..

+ 10.7 kilon till mitt slutgiltiga mål..

Kommer även fortsätta mäta mig så varje förändring där kommer även skrivas in...

Har iaf varit duktig och kört ett pass idag..

Så nu kör vi på igen mot Beach 2009:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0