Dags att deklarera..

God morgon därute..


Som alltid så är jag ute i sista stund med denna pappersblankett och tur är väl att man nu iallafall kan klicka in allt på datorn:-) Vet inte hur många år innan jag liksom många andra trängts längs gatan runt skatteskrapan för att lämna in den i allra sist stund..

Men nu så ska det klickas in lite nya siffror och förhoppningsvis så blir det runt tio tusen extrakronor till semesterkassa som plingar in på kontot lagom till man går på semester:-) *inte illa*...

Idag blir det mest familjemys ochså ska jag äntligen komma iväg till Body pumpen ikväll:-) Spännande att se hur min kropp tar det, har ju inte kört pump sen innan jul, och har även känningar i min vänster tumme sen en tidigare skada men det är inte kännbart vid lyft så det ska nog funka.. Skönt ska det iallafall bli att komma igång med ett pass body pump i veckan som ett komplement till mina andra träningsprogram.. Nu ska kilona bort innan semestern:-)

Nä nu ska det deklareras lite..

Vad hittar ni på då??

Kommentarer
Postat av: Karin

va....vaddå.....va du där igår...näää

2009-05-03 @ 09:36:12
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Nina

ja vinner aldrig så ja tror inte det. men det vore skoj. å ja älskade byxorna :D



å ja förstår det. det är ju så mysigt med hav.önskar att ja bodde nära det ja med. så lugnt å härligt. mysigt. vi har ju vatten här där vi bor å ja går ju dit så fort ja bara kan :D men ja tycker ibland att det är jobbigt att gå dit med både hund å vagn..



skönt att du är nöjd med naglarna :D ja gör mina i,men gud. det står still. ja vet ju va ja gör dem med. har ju gått där i x antal år. shit kortslutning..



glasfiber!!!!!!! nu kom ja på d. dem håller så jäkla bra. kommer det nån bild på naglarna? =)



haft en bra helg annars? krams

2009-05-03 @ 09:57:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0