Ännu en vecka har nu snart passerat..

Ja så var det återigen snart fredag och en vecka närmare en lång skön semester är man nu:-)

Jag är faktiskt sååå trött nu på att jobba så semestern är välbehövlig för att samla på sig nya krafter, och efter denna gråa vecka märks det ännu tydligare..

Veckan har annars avlöpt relativt smärtfritt, jag har *avverkat* lite utvecklingssamtal på jobbet och Leia har nu påbörjat sin överinskolning till storbarn, vilket man får höra härhemma;-) *stolt liten tjej*

Vi har även tagit tag i att skriva på alla papper som ska skickas in för att bilda föreningens så till veckan ska vi ringa och kolla så det finns lokaler lediga till hösten dom dagar det ska va träning. Sen ska det fixas med en hemsida till klubben:-)

Ikväll spenderar jag kvällen med att titta på hockey och ta mig en folköl för att ladda inför utgången imorrn med jobbet:-) Ska bli skoj och vi hoppas på strålande sol så att vi kan sitta i någon park och dricka rosévin:-)

Annars blir helgen lugn, ska träffa broder och Ivonne samt så även få en klippning hemma hos dom om hon fortfarande är pigg, kan ju ändras från dag till dag det där:-(

Vad har ni haft för er då?? Roliga planer för helgen??

Nä nu ska jag återigen bänka mig framför tv´n så tjingeling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0