Vilken dag det är idag...

Igår var det dött härinne, var helt slut då jag kom hem efter en tidig arbetsdag, klev upp fem och sen bar det iväg till Solna för att fixa naglarna så jag var hemma rätt sent och då blev det mys med Leia och sen natti natti..

Naglarna blev grymma och bilder kommer så fort jag hinner med att fixa in min nya kameras program:-) Angelika och även dom andra tjejerna är helsköna så finns ni i närheten av Solna och vill ha snygga naglar..Boka in er Här..

Lite komiskt var det att tjejen som fick sina naglar fixade bredvid mig visade sig vara någon jag arbetat med på en av alla restauranger jag gästspelat på:-)

Idag har Leia bestämt våran dagsunderhållning, hon tycker nämligen att ett besök på Ica maxi behövs för hon vill ha ballonger, makaroner, mjölk och kritor så dit ska vi snart..  Ska ta golvena först sen en dusch..

Sen blir det hockey klockan fyra då Timrå ännu en gång kan få slut på spänningen, och jag skulle kunna ge min högra hand just nu för att få befinna mig hemma i ladan, kan tänka mig vilket ös det kommer va där ikväll..

Är ju även stora finalen i schlagern ikväll och givetvis ser vi det oxå, är ju tradition att se skiten, gnälla på vinnarlåten så det kan man ju inte svika heller..

Mina favoriter är Ugglas, Heat och Alcazar.. Vinner operatanten, ja då kommer jag gnälla sönder bloggen:-) EMD är bara för dåliga och Måns nä det funkar inte ute i Europa..Resten minns jag inte typ;-)

Nä nu ska jag sörpla lite kaffe innan jag sätter fart med allt och ni får ha en skön dag sålänge:-)

Kram kram!!

Kommentarer
Postat av: Lisette

tror du jaaaaaaaa

2009-03-14 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0