Underbar sovmorron..

Idag fick jag verkligen sova ut förutom en liten väckning kring sju av Leia men jag sände bara vidare henne till pappsen och sen sov jag välförtjänt till 11..



Frukosten jag fick av älsklingen bestod i äggröra och bacon och en massa kaffe:-) Denna variant av frukost tillhör som sagt min favvis ochså passar den ju min LCHF diet galant:-)

Mitt tillstånd är inte bättre, halsen värker och nu har min nästäppa släppt vilket resulterar i att jag får snyta mig var tredje minut så snart har jag väl ingen näsa kvar:-) Men med lite panodil och fisherman överlever man det mesta så vi får se hur detta utvecklas helt enkelt..

Idag blir det hemmamys, förutom en kort visit till Maxi då det behövs inhandlas lite mat och att inte förglömma ballonger åt Leia, hon är beroende av ballonger så ikväll får pappsen sitta och blåsa ballonger till det inte finns någon luft kvar i han;-) Tur han har stora lungor som sagt:-)

Nu ska jag ta disken, sen lite kaffe och en dusch medans Leia nu sover en liten lur:-)

Hur ser er lördag ut då??

Kommentarer
Postat av: Heyli

då har ni ju lite att göra :) fondtapet låter fint de, rummet blir ju lite roligare då!



kanske får kolla in blocket då och se om man hittar nåt :) vill bara ha typ vita vanliga dörrar eller nåt, kanske till och med går att fixa själv om man bara köper några skenor eller nåt vem vet :)



ha de så mysigt nu ikväll, de ska vi ha! kramkram!

2009-03-28 @ 19:44:18
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: mia

Så underbart med sovmorgon =)



Tråkigt att du är sjuk, hoppas du blir bätter snart.



Hos mig händer det inte mycket el iaf inte på dan då jag jobbar hehe men vi får väl se vad det blir till kvällen =)



Ha en bra söndag!



Fin blogg btw ;)

2009-03-29 @ 10:44:10
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0