Tack och godnatt..

Ja man får tacka för denna säsong nu grabbar, är fortfarande 4 minuter kvar, men som sagt så har jag aldrig trott på högre makter och kommer inte börja här och nu..

Ni har gjort en grym matchserie i denna kvarten förutom match 2, men detta skulle ha avgjorts i match sex tyvärr..

Gör man inte mål på såna chanser ja då vinner man inga matcher på denna nivå..

Men nu ser vi framåt till nästa säsong och det ska bli spännande att se hur laget kommer formas framöver, har en ny tränare på min önskelista och hoppas att så blir fallet..

Nu ska jag sussa med en sjuk Leia, mår förövrigt grymt illa själv och jag hoppas verkligen inte det är något skit på väg in i min kropp också:-(

Har en tre timmar lång föreläsning att se fram emot imorrnbitti*ironi*;-)

Nu håller vi tummarna för att Skellefteå slår ut dom vita lejonen i godisfabriken:-)

Kommentarer
Postat av: Nina

ja den var jätte god. ska käka det till lunch i morgon är planen :D



håller med. pinsamt! mer säger ja inte. orkar inte.. se om vi ens kvalar.. ska bli intressant.. hah..



ja mannen är bäst. synd bara att han inte kan vara hemma med oss om dagarna. så skönt det skulle vara. å mysigt!



va ska ni hitta på för någe skoj i veckan?

2009-03-16 @ 22:36:18
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0