Slutkörd..

Eftersom natten har bestått i att ta hand om en hostig Leia och se till så hon ligger högt för att få lite sömn iaf så har min sömn inte varit den bästa.. Trodde väl att jag kunde få igen en timme nu under dagen men Leia har så svårt att sova pga hostan så än har jag inte lyckats trots envisa försök..

Tyvärr så är hon lika envis hon med;-)

Nu sitter hon och käkar vindruvor och jag har pratat med jobbet om att jag blir hemma imorrn med.
Leia är väl pigg, men inte så pigg att hon klarar en hel dag på förskolan. Hon har haft sina utbrott härhemma ett ex antal gånger redan och det beror helt och hållet på sömnbristen.

Blir inte hostan bättre inatt så får doktorn skriva ut någon medicin som hjälper för den på apoteket verkar ju inte fungera alls..

Ska rymma upp till gymmet sen då Jarkko kommer hem och försöka fylla på lite energi i kroppen, känner mig väldigt låg och har så gjort ett tag just nu..För många tankar som snurrar och för lite svar kanske??

Nu ska jag ge mig på försök 3 att få slumra in en sväng;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0