Så kom den då..

Japp igår slocknade jag lagom till vi skulle släcka ner en timme så här var det mörkt fram till ett tiden då jag vaknade med en frossa som hette duga.. Var bara att kliva upp knapra i sig panodil och kolla tempen..



38.9 vilket är väldigt mycke på mig så idag har jag i stort sett bara legat, den största förflyttningen var väl från sängen till soffan, tur Leia är så förstående att mammsen är sjuk och att hon får bråka med pappsen idag *NOT*

Tyvärr så är det väldigt olägligt för mig med att bli sjuk nu då jag har ett väldigt viktigt möte imorgon kväll och som inte går att boka av då det är många andra med på detta mötet, missar jag detta så kan jag missa något som jag väldigt gärna vill göra så det är bara till att sova, dricka en massa och knapra panodil för mötet ska jag bara på.. Dessvärre blir det till att sjukskriva sig om febern inte går ner till kvällen, men vi får se hur det blir med det..

Jag har ju redan ett antal vabbdagar så helst ser jag ju inte en karensdag också på nästa lönespec, men är man sjuk så är man..

Nu lite kaffe sen ska jag lägga mig i soffläge igen och va en supertråkig mamma och sambo..

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

usch, krya på dig! =)

2009-03-29 @ 15:09:24
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: mia

mmm det går ju runt det där, gud så tråkigt..Hoppas du kryar på dig fort..



ha en bra kväll trots att du är sjuk..Kramen

2009-03-29 @ 15:28:01
URL: http://mizzmias.blogg.se/
Postat av: Heyli

gillar ju att fixa saker själv så kanske ska testa då, pappa är ju snickare han med så han kan säger ge nåt tips :)



krya på dig!! kram!

2009-03-29 @ 22:26:28
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0