Lurad på våren ännu en gång..

Man kan ju inte bli annat än trött på detta väder, en tjuvstart på Aprilvädret eller??

Klev ut från gymmet och fattade inte först vad det var som blåste mot mig, små vita dammtussar eller??

Nädå, SNÖ i vanlig ordning, för varför ska vi få njuta längre en några dagar innan kylan och gråvädret kommer tillbaka värre än alla dessa förkylningsvirus som härjar omkring en just nu..

Nä usch jag som vill ha sköna utedagar på jobbet nu efter en vecka´s vabb.

En härlig försommardag för sisådaär två år sen och gud vad jag längtar efter picknicksdagar.


Kommentarer
Postat av: Karolina

SV: Man får prova sig fram och öva öva öva som någon sa till mig. Igår skulle jag gett mig på en silver/vit och bli sminkning, men fick besök så de blev inget av de. Får se när jag får tid igen.

2009-03-22 @ 20:45:39
URL: http://viktkampen.blogg.se/
Postat av: Nina

ja galet lurad! fy fan. kom ut från brorsan å halv decimeter snö. fy faasen! å ja som hejjade på våren.. snyft!!!!



ja har bättrat mig från att spara på allt. men lite saker har ja kvar ändå. kan inte göra mig av med det bara.. ibland är det så :P

2009-03-22 @ 22:09:56
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0