God morgon Söndag..

Denna helg kan verkligen beskrivas med ett ord.. SÖMN..

Vi har somnat tidigt varpå vi utan krussiduler även kommit upp tidigt, vilket medför att vi får faktiskt saker och ting gjorda:-)

Vi är ju annars familjen *vi gör det sen*, men igår så tog jag på mig att städa ändå och Jarkko och Leia gick ut.. Tre timmar senare var hela lägenheten förutom Leia´s rum då, skinande rent, badrummet blev knäskrubbat så nu är det behagligt att va hemma, ska bara ta och vika tvätten som jag lagt i hallen, men det hinner jag med nu på morronen..

Jarkko ska iväg och träna en sväng nu på morronen, jag kör ikväll så efter det ska vi göra oss ett försök att besöka ett lekland..

Blir Lekslottet i Tullinge..
 
Får väl se hur länge vi klarar att va där innan jag får hybris, beror ju helt på hur stor folkmängd det är, men såna ställen kan driva mig till vansinne, men Leia gillar det kanske..

Vi måste ju prova lite olika saker, Junibacken blev en favvis, men alldeles för mycke folk på helger tyvärr..

Nu lite mer kaffe..



 

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja du det skulle vara trevligt att få göra om den kvällen, som vi hade på ta2os mässan asg

Ja då inte är han bakis inte gubben heller, men jag är i dag som det var jag som var ut i går kväll s

Kram

2009-03-01 @ 17:35:30
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Nina

gulligt att det dök upp två tänder på en gång :D så sött på dem! hihi..



ja rutiner är det ju sådär med. försöker att hålla en viss rutin, men det är ju inte alltid så lätt. han sover bättre nu på natten, men det är väl bara en tidsfråga innan han ändrar på det med..

2009-03-02 @ 11:14:10
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0