Äntligen..

Får man lite tid över för att sätta sig vid datorn och surfa runt lite:-)

Denna vecka har varit mycket jobb, småhängig kropp, samt en väldigt trotsig Leia som tar musten ur mig vilket resulterar att då Leia somnat så har det även varit god natt för mig:-)

Nu badar båda mina hjärtan och jag har ganska nyligen kommit hem, blir en kväll med att fixa räkningar samt även fixa med min deklaration som inte stämde riktigt.. Var inte bara jag som fått 2005 års inkomst från mitt förra jobbutan 30 pers till men nu är det iaf fixat och förhoppningsvis blir det en slant till på min återbäring.*hoppas*

Imorrn är det en kort arbetsdag, sen snabbt hem och fixa med tvättstugan, åker till dalarna på lördag för en kortvisit så alla helgmåsten såsom tvätt och städning måste fixas imorrn, men det passar bra då det ändå aldrig finns något att se på tv´n på fredagar:-)

Nu spana in lite bloggar sen natta Leia för att sen ta tag i saker och ting innan sängen lockar även mig, har öppning imorrn så upp före gryningen även imorrn också..

Bloggar lite mer senare ikväll..

Tjingeling!!




Kommentarer
Postat av: cicci

Hej

Vad roligt att ni kommer upp!! det ser jag fram till!

Jo vi fick en Nikon D40 och den är en prisvänlig familje kamera helt klart!

Nu ska fröken gå och sova, skit trött

kram

2009-03-26 @ 22:46:17
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Heyli

tack för din åsikt, mycket värt då jag har superbeslutsångest :p



ja lister brukar de ju vara problem med, hoppas verkligen vi får upp dom, allt blir ju så mycket snyggare på en gång då man inte ser springor och sånt :) vd blir nästa projekt då?



vi behöver också skjutdörrar till våra garderober i sovrummet, tror du man kan få tag på bara dörrar nånstans eller måste man köpa stommar också?

2009-03-27 @ 00:10:12
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Karin

UUuuh stackare....låter som att du håller ihop för familj/jobb...Hoppas det inte bryter ut..utan att du känner dig friskare idag! Kramizzar

2009-03-27 @ 11:49:12
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0