700 gram kvar..

Ja igår var det dags igen att kolla veckans resultat och visst tycker jag att det står rätt stilla på måttfronten just nu, men ska nog ta och ha 2 veckors mellanrum mellan mät och vägning hädanefter..

Ska bara först spränga 10 kg gränsen först  och nu är det som sagt nära:-)

700 gram kvar, dvs som ett köttfärspaket har jag kvar till den gränsen och jag hoppas verkligen jag lyckas ta dessa gram veckan som kommer..

Sen är det bara 10 kg till som ska bort men är ju rätt nära nu mitt första delmål och efter delmål 2 så är det bara 5 kg till som jag vill gå ner för att komma till min riktiga trivselvikt..

Men iaf lite mått och vikt för denna vecka..

Sen den 19 Januari har detta hänt:

Vikt: - 9,3 kg

Byst: - 9 cm

Midja: - 14 cm

Höft:  - 12 cm

Lår: - 16 cm


Kommentarer
Postat av: Nina

vet du vad. jag är så jäkla snurrig. svarade jag på ditt inlägg? ja hade för mej att ja gjorde det. men sen blev ja så osäker på om ja svara i någon annans blogg?

2009-03-07 @ 13:54:24
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Lisette

Du är jätte duktig synd att Timrå inte va det samma

Ha ha ha ha vi se i nästa match kram Lisette

2009-03-07 @ 19:25:23
Postat av: Linda

Du och jag på en olearys.. Smack my bitch up:-)

2009-03-07 @ 19:45:31
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: anne

WOW! Har du lyckats med det på mindre än två månader!?! Otroligt bra jobbat!



Såg din kommentar till Angelica, jag kan inte heller låta bli att fundera på vad som har hänt där.

2009-03-08 @ 14:19:03
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0